Bm-besök

hallå!
Idag har jag hunnit mycket...=) *stolt*
Först vaknade jag kl 8.00 för att äta frukost i tid till jag skulle till BM, för jag trodde hon skulle ta blodsockret på mig men icke...suck...gott upp tidigt i onödan...vi tänkte om värdet skulle bli bättre om man åt långt innan besöket..men det fick vi nu inte veta...=/ annars tog hon blodtryck som låg som vanligt samt att hon tog urinprov, ska lämna ett till imorn för att se om jag har urinvägsinfektion...hon trodde inte att jag hade det men vi skulle kolla en extra gång...
Sedan mätte vi SF måttet vilket visade 30....vilket va lite liiite för min kurva, ligger ju precis under normalt annars så jag ska dit nästa vecka för att mäta igen...om det står kvar på samma blir väl antagligen ett tillväxt-UL för att se att allt är bra och den växer som den ska...är inget jag skulle vara orolig för sa hon...hon lyssnade på hjärtljuden oxå, hon fick de till 156, en aktiv krabat där inne....det va så högt för att den rörde så mycket på sig...
Hon kände oxå hur barnet låg...huvudet låg högt och rörligt...ingen fixering här inte...*suck*
ska kolla det om två veckor igen...då ska den väl ha bestämt sig hur den vill ligga...*hoppas jag*
Har ringt till a-kassan oxå, jag hade tydligen skickat till fel ställa när jag skickade mina papper dit...så nu ska jag skicka om dom till rätt...och förhoppningsvis ska allt bli bra då..=) har gruvat mig för det där samtalet till a-kassan för jag trodde det inte fanns en chans att jag skulle få bli medlem nu när jag inte längre jobbar...men det gick...*skööönt* Nu har jag precis ätit varm chklad och smörgåsar...kanske inte det bästa här i värmen men gott va det=) Nu ska jag ringa mamma och höra om jag skulle komma över eller inte...

skriver väl lite senare oxå, när det hänt lite mera i mitt liv:D

Kommentarer
Postat av: lisa

älskar och läsa din blogg min allra bästa vän! om lite mer än en vecka ses vi! då ska jag krama dej! LÄÄÄNGE!!! pusss

2007-08-08 @ 18:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0