Crusing....

hallå!
Igår va det crusing i Rättvik...det va roligt, härligt och soligt=) Allt var jätte roligt förutom dit resan och hemresan pga av typ 1,5 timmes kööööööö:( är så trött på kööö:P
fina bilar fanns det där oxå...=)

Va på föräldrarträff igår oxå, va mycket roligare än jag trodde...alla va jätte trevliga och jag ser fram emot att gå dit nästa vecka:D

Idag har jag iaf försökt att vara duktig, har tvättat tre tvättar, eller den tredje är i maskin(ingen aning om vart jag ska hänga upp den) haha...smart och tänka på det efter??=) Har storstädat hela sovrummet oxå, är iofs inte klar men tänkte att micke skulle hjälpa till när han kommer hem....får så ont i ryggen av att böja mig....behöver stöd=)
Ska göra mat snart oxå, kyckling, cafe de parissås och ris...mumma=)
Har gjort chokladbollar idag oxå, egentligen totalt onödigt men ack så gott:D

Hade så bra alla människor!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0