en tv rikare=)

hehe...vi va till kupolen och skulle kolla på gardiner och lite sånt....
Micke stack upp till sina favvo butiker och kom tillbaka där vi skulle träffas sedan efter ett tag...vi hittade ingenting som vi tyckte om så vi åkte till MAX och träffade en kompis och käkade mat...
På g hem kollade jag bak i bakluckan och såg en stooor tvkartong....micke försökte inbilla mig att det bara var en tom kartong....jag gick nästan på det om inte micke hade haft sitt lilla flin kvar efter han sagt det=) Han har alltså vart upp och köpt en tv medans jag va och kolla på gardiner...tokig karl man har=) haha....

Vi hade nämligen pratat om att skaffa en LITEN tv till sovrummet, till bebben skulle komma och så eftersom man antagligen skulle tillbringa mycket tid där=)...men den där kartongen var inte liiiiten...utan stoor...ganska exakt 32 tum...hehe....så den ska upp i sovrummet...lite stor kanske men väldigt lyxigt...=)

Så nu håller min älskling och hans kompis på att koppla in den...plus att dom ska koppla in x-boxet där oxå..kommer ju aldrig komma upp från sängen nu..hehe=)

måste tillägga att jag har världens bästa älskling:D *puss på dig*

Kommentarer
Postat av: lisa

sööööta ni är alltså! love yooou!!!

2007-08-03 @ 22:47:52
Postat av: Pocckke

Hihi, Vi har en större Tv än er!! Hela 10" Större:D
Kände bara för att skryta lite:P

2007-08-05 @ 20:16:19
URL: http://pocckke.blogg.se
Postat av: carro

vilken rackare! :)
du måste iaf komma ur sängen då ja kommer å hälsar på :)

2007-08-05 @ 20:36:37
URL: http://www.laveya.blogg.se
Postat av: lisa

SKRIV MER BLOGG FLICKA!

2007-08-07 @ 08:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0