fint väder och surströmming=)

hehe...det är det idag...

Fast om man ska ta en sak i taget så kan man berätta att jag hade en helt underbar kväll igår med lisa och frida...hel roligt va det...vi åt tacos och snackade en massa skit...det va skönt för en gångs skull att snacka massa skit..hehe..det va ett tag sedan...det är inte så ofta man har sånt trevligt besök hemma..=) förutom min älskling som bor där..hehe=) Körde in dom te stan lite senare på kvällen för dom skulle ut och röja..hehe=) skulle gääärna följt med men känner att jag inte har speciellt mycket att göra ute...längtar tills man kan gå ut och ta sig en kall ÖL...får bli nästa sommar typ...en sommarkväll:D sweeet

Nu sitter jag hemma hos mamma och pappa och väntar på att surströmmingsbruken ska öppnas...läängtar efter doften=) ska smaka detta år oxå tror jag, tog reda på att jag fåår äta om jag vill..en gång i månden stod det...hehe=)

nu blir det öppning, måste gå och se =)

hejdå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0