helgen....

Hejsan!
I helgen va vi i högbo och firade Mickes syster Kristin och fyllde 25 år...
När vi kom dit på lördagsförmiddagen bjöds det på lunch och sedan gick vi vidare till glashyttan där Kristin fick blåsa min egna skål...va väldigt roligt att se(skulle gääärna vilja göra det jag med) Hon fick sen senare på söndagen och den vart jätte fin=) Efter det gick vi tillparfymhuset där vi fick en visning på deras produkter och hur dom gjordes....enbart nartuliga produkter...=)
Efter det var man ganska mör över att ha gått och stått hela dagen så det fick bli en vila inne på vårat hotellrum tills vi fick lov att bege oss till trekampen som började med tvärsemotstyrd bil..haha...det är lika svårt som det låter...det va en konbana man skulle köra igenom vilket inte var det lättaste....haha vart många svängar åt helt feeel håll och det va svårt att få in i hjärnan att man skulle ta det lugnt och tänka efter innan man styrde...haha....efter denna svåra start bar det iväg till lerduveskytte med laserskott vilket var väldigt tur för annars hade jag inte fått skjuta någe, om det hade varit riktigt hagel i gevären...hade blivit lite för mycket tryck då...men nu va det inte det och jag vart stolt över mig själv att jag iallafall träffade några stycken...=)
Sedan vart det åka fyrhjuling...vilket jag inte fick eller ville vara med på...det verkade jätte roligt men ville inte riskera något...så jag satt snällt på sidan och hejjade på=) Ledaren vi hade med oss tog tid och poäng på sakerna vi gjorde och delade tillslut ut resultatet=) Vårat lag vann överlägset=) vi hade mest poäng på alla grenar..*stolt*

Sedan efter trekampen vart med trerättersmiddag, vi serverades fisk och allt var jätte gott....efter två fiskrätter återstod bara efterrätten vilket var himmelriket för anna...haha....nej men den var helt underbar...=) massa gott, allt man kunde tänka sig=)
Sedan efter en lååång middag så vart det nästan pang i säng för micke och mig....*skööönt* Efter en härlig nattsömn fick vi en riktigt goood hotell frukost=) *mumma*

Det va hela helgen det....och idag har jag inte gjort mera än att träffat min söta Carin och fikat på stan...det va väldigt trevligt=) sedan åkte jag och micke till barnens hus och köpte ett till täcke och påslakan till vaggan....så nu kan den bli klar=) funderade oxå på att köpa en kudde men fanns bara tjocka och det kan ju inte en liten bebis ha heller....

Aja nu ska jag bädda vagga=) hade så gött...=)

- 38 dagar kvar -

Kommentarer
Postat av: carro

ja orkar alltid läsa :)
ni verkade ha en skön och rolig helg!
kram på dej!

2007-08-13 @ 23:16:47
URL: http://www.laveya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0