in på förlossningen...

hehe...jo först skulle jag på vanlig kontroll på mödravårdcentralen och där upptäckte det att mitt blodtryck va lite väl högt(140/95) så jag fick åka upp till förlossningen för en kontroll...*mysko kan jag säga att det va*
Där uppe hittade dom äggvita i urinet(vilket jag inte hade på MVC=skumt) och samma höga blodtryck...jahapp tänkte jag, havandeskapsförgiftning....då gäller det är vara hemma och vila...nejdå inte alls skulle stanna kvar där och vila...på lassarettet...har aldrig sovit över på lassa förut...*läskigt* 
Aja, det gick väl bra.....dom tog blodtryck som sjönk till 130/80 tillsist....då va dom nöjda och jag fick åka hem...fast för att enbart vila..inget annat...tänkte först att jag skulle stanna tills imorn för att riktigt vila upp mig men vill ju hem till älsklingen oxå....plus att jag fick reda på att jag skulle få ett UL innan för att se att allt var bra med bebis...och det va det....den uppskattade vikten var 2600 g....=)  och bebis ville inte visa upp sina privata delar så vi kunde få bekräftat om dom hade rätt på förra UL eller inte...*suck* men vi får väl se det om 4 veckor eller kanske mindre;)

Ska på tätare kontroller på mödravården nu för att ha extra koll på trycket...känns skönt...det kunde tydligen gå väldigt fort när det väl satt igång och vart nå fel...usch...hoppas man slipper...

nu ska jag vila och hoppas att älskling kommer hem snart....eller vet ju redan att han inte kommer hem förrän senare ikväll men ändå....

hade så braa...heej!

Kommentarer
Postat av: lisa

nu gjorde du mej orolig juuu!!! hoppas du och knodden mår bra!!! Massa kramar o pussar

2007-08-23 @ 14:48:52
Postat av: Carro

SKÖÖÖÖÖÖÖNT ATT HÖRA!!! vil nu. massor! inge städa! kramar

2007-08-23 @ 22:04:56
Postat av: JOcke

Tja panna..
Du vill ni köpa en bilbarnstol till knodden eller har ni redan en?

2007-08-24 @ 13:35:10
URL: http://pocckke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0