längtan...

Va ett tag sedan jag skrev, förlåt lisa fisa...

Vad har hänt..hmm...min kära syster har fyllt år...hela 24 år...Mamma har oxå fyllt år, vi firade båda två samtidigt hos mamma och pappa, jag och ida lagade middag, det vart ungsbakad fläskfile med god sås och hemmagjort klyftpotatis=) sedan hade mamma köpt tårta, helt jätte good tårta=)

Jag och micke har oxå städat och gjort iordning mera i lilla rummet...=)  jätte fint blir det...=)

Jag har varit till BM varannan dag nu oxå....allt ser bättre och bättre ut...känns som jag kan slappna av lite nu och inte tänka så mycket på mitt blodtryck...=)  nu är bebisen oxå nästan fixerad, den är på G neråt...*skönt*

Igår va jag till Carro och kollade på deras nya fina hus, ååh va fint det kommer bli, avis..=) vill oxå pyssla=) det va roligt att träffas oxå, mera mera =)

Idag ska jag träffa carin och uppdatera mig lite, svårt att hänga med i allt som händer i hennes liv=) ska bli trevligt, hoppas jag hinner träffa mamma och ida oxå innan hon åker till sthlm igen...

Imorn blir det åka till borlänge och gå på dop=) va roligt...söta lilla Rasmus ska döpas...ska bli intressant att se, får väl snappa upp lite, kanske dax för oss oxå att göra iordning ett dop snart, vem vet=)

Måste oxå berätta att igår skulle jag bjuda min älskling på tzatziki efter vi hade städat och pysslat här hemma, va jätte mysigt och kanske sista gången vi äter ute tillsammans helt själva på ett tag=) hehe...och jag skulle ju bjuda men micke vägrade när vi väl hade ätit klart...han är väldigt vrång...och gick och betalade...jag hade ju sagt att jag skulle bjuda....*morr* men tack älskling, det va jätte gott :D

Har en till fundering, man kanske måste ha en varm mössa till bebisen och vantar...det börjar ju bli kallt ute nu...ska kika lite på stan idag...om det finns några....och om det är olika stolekar och sånt...då blir jag tokig..vet ju inte hur stor bebis blir...hoppas det bara finns en storlek:D

nu ska jag göra mig iordning och dra ner på city!

- 20 dagar kvar -

Kommentarer
Postat av: Carro

Åh uppdatering :) även om jag fick en live igår :). Jättekul å träffa dej med!
Drygt o va sjukare idag :(. blev inge jobbande för mej :(.
Kul att du tycker huset e fint :).
Micke har tapetserat färdigt i hallen idag och köpt golv. Själv har jag kånkat dit en madrass som jag vilat/sovit på. Lite arbetsledar-varning!! haha. men drygt o va sjuk, känner mig som en yklig karl!!
Sköt om dej nu vännen!! kraaaam

2007-08-31 @ 22:53:24
URL: http://www.laveya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0