mera blogg va det...

Har blivit beodrad att skriva mera blogg...så mera blogg blir det...
Är egentligen för trött och slut för att skriva och har varit nu när det är så förbaskat varmt ute...men men...
Igår va vi på IKEA, mamma, pappa och jag...vi handlade lite nödvändiga saker...plus en eller rättare sagt några vändor på affärerna brevid...där hittade vi en klänning, en mammaklänning som jag ska ha på mig på lördag då vi ska till högbo och fira Mickes syster som fyller 25...=) ska lägga upp en blid på den här sedan, har inte orkat ännu...har inte testat den hemma ännu heller...är helt slut..haha...

Idag va vi på föräldrarträff igen...en par har redan fått bebis....kors i taket va förvånade vi vart....men glada för deras skull=) Annars pratade vi om smärtlindring och sånt...jag ska ha allt...eller inte allt...ryggbedövning och lustgas tror jag...fast vi får väl se hur det blir när man är där...vilket känns såå j-a nära men ändå så långt borta..förstår inte...om man tänker på att den kan komma egentligen när som helst nu...fast åandrasidan kan den komma i slutet av sep oxå...då är det jätte långt borta....vill att den kommer i början av sep....tack:D
Har lite sammandragningar(tror jag) haha...vet inte om det är det...det kniper i magen iaf...håller i sig ett tag...man får stanna upp och aaandas=) sedan går det över och allt är bra igen...hmm...

Nu ska jag kolla på friidrott....DN-galan är det ju nu...
Skriver mera imorn, ska till BM då...så då finns det mera att skriva om=)

Kommentarer
Postat av: carro

hej hej hallo !
Snart ses vi :) kul att du bloggar! mera!!! :)

2007-08-07 @ 22:14:52
URL: http://www.laveya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0