mysig lördag...

Japp det är det, Micke åkte iväg tidigt till blge för att vara domare på nordiska mästerskapen i motorsåg=) ville oxå vara med och kika men eftersom jag ska vila va det ingen ide att åka...men det är lugnt, sov till typ halv 11 och sedan åt jag frukost och släppte ut katta för att få vädra...och åååh va underbart väder det är, nästa som om det börjar bli höst...underbart=) det blåser lite kyigt men ändå värmer solen=)

Just nu ligger jag i soffan och kikar på VM, är såå glad att det äntligen har börjat så man har något att sysselsätta sig med om dagarna:D

Ont i huvudet har jag oxå, hela tiden, ska prata med BM på måndag vad man kan göra...men det är väl bara att vila...suck...

Jag skriver lite senare, orkar inte mera nu...
hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0