saknar mig gumma...

Vill att den 16/8 ska komma, vill vill vill....saknar min Lisa så mycket...vill ha henne här....vi får en heeeel dag tillsammans:D weee....hoppas Carin kan vara med och vara social....snacka tjejsnack och äta tacos en fredagkväll:D skulle vara såå mysigt...plus att lisa tar med hennes album med kort...gamla kort....=) det är såå roligt....
Vill att tiden ska gå lite fortare av mång anledningar...det är så fruktansvärt seegt...trodde jag skulle kunna hitta på massa att göra men inte då....känns som allt bara står stilla....

Ska hem till mamma och mangla idag iaf....äntligen...det är så skönt att ha ny manglad tvätt...*mmmm*
Vi har en mangel här oxå men fattar ingenting av den..den mamma har är bäst!!=) plus att man kanske får lite hjälp=) Hon kommer om en timme....kanske ska äta någonting före...hmm *tänker* vi får se..=)


- 49 dagar kvar -

Kommentarer
Postat av: lisa

oh gumman! jag längtar också!! det ska bli huur roligt som helst!! att jag ska sova hos dej två nätter är det bästa!!!=) PUSSSS älskar dej

2007-08-02 @ 14:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0