städa och storkok...

Håller på att städa vårat bebis/datarum nu, lägga in alla bebiskläder och lakarn och sånt i våran byrå och plocka så det ser någolunda ut här inne...bebisen får inte rummet förrän typ sen men ändå....bra att tänka och planera lite....
Micke jobbar och det är såå tråkigt....han jobbar precis heeeela dagen ända till 20.15*suck*
Ska laga storkok idag oxå, får bli en stooor gryta med pastasås, mickes favvo=)

Imorgon ska vi upp på förlossningen och kika...kommer kännas konstigt...men ända väldigt skönt att ha sett(vet ju inte ens vart man går in) haha....sedan får vi se BB-avdelningen...mysss...=)
Har samlat på mig massa vatten dom senaste dagarna, känner mig helt stel i händer och fötter...sedan har jag allmänt ont i huvudet och lite yr, känns lite som jag har dåligt järnvärde ungefär, men förra veckan låg det på 128 vilket det inte har gjort på typ heela tiden...alltså det låg bra...
Börjar bli lite orolig om det har något med mitt blodtryck och kanske något med havandeskapsförgiftning och göra..ska till min BM på onsdag så får jag prata med henne då....om vad hon tror...
Hon sa att jag skulle höra av mig om jag fick ont i huvudet eller vart yr....och nu är jag båda, men då tänker jag att huvudvärken har jag fått för det är varmt och jag inte druckit tillräckligt...det kan ju vara så,men det behöver inte vara så...sedan yr är jag nog för järnvärdet...känner mig sådär darrig...och stirrig....=/

Fick något konstig inatt oxå, kan inte säga vad det va för det vet jag inte,men ont i helvete gjorde det...micke fick tillochmed säga åt mig att andas...haha...det va som om vi skulle vara på förlossningen och det va en värk....haha....hela magen gjorde ont alltså spände och kunde inte ligga still fick ligga och åla mig....och fick lov att hålla andan för det gorde såå j-a ont....det va inte sammandragningar iaf, inte sånna jag fått förut iaf dom känns mera ner mot benen och iiinte såhär mycket, detta var mera bara i heeela magen..usch...det va ju bara en gång så det va lugnt....spännande saker som händer..hehe

Saknar mig älskling nu, ska ha mys mys ikväll....ska göra iordning tills han kommer hem, go mat och film...*mys*

- 31 dagar kvar -

Kommentarer
Postat av: ida

ring när du åker till BB! på riktigt. kom ihåg. får ej glömma. tatuera in i handen. eller på magen. då kan barnmorskan påminna dig ifall du kanske glömt. man vet ju aldrig med barnafödslar, kan ju ha annat att tänka på. men det kommer du väl ej att ha? visst då? puss puss från storasyrran.

2007-08-20 @ 18:00:25
Postat av: lisa

saknar dej redan min ängel...

2007-08-21 @ 14:25:13
Postat av: lisa

skriv mer blogg!!!

2007-08-22 @ 10:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0