3 månadersdagen.

japp det är idag det, 3 månader, stoora tjejen=)  Grattis tösa=)

Idag har jag och systeryster vart på stan och handlat lite julklappar, och snart ska hon komma hit så vi ska ta ett foto på oss två för att ge mamma och pappa och mormor i julklapp...Tuva ligger ute oi vagnen ch sover så sött=)

jag städat fint idag igen, känns som man har kommit ikapp att ha lite ordning och reda här hemma...så det inte behöver ta typ en heel dag att städa utan att man kan städa fint på kanske 30 min..=) så skönt så skönt!

Jag vill klä granen...någon annan som har den tanken??? När får man??(tycker inte om den gamla traditionen om att klä granen den 23, usch)  det blir ju så fint och sååå juligt när den kommer upp...=) *längtar*

Kommentarer
Postat av: cärro

Anna, du är fri att SKAPA EN EGEN TRADITION! klä granen till första advent vettja. Det hade jag gärna gjort :) !

2007-12-06 @ 18:01:48
URL: http://www.laveya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0