julkul=)

jo det har varit en heelt underbar jul iår=) Fått massa roliga paket av tomten och släkten....
en matstol av mormor och morfar och en potta av farmor och farfar och haklappar och roliga leksaker, kläder(en luleå hockey matchtröja+ två luleånappar) och massa böcker som mamma kan läsa för mig och massa mera=)

Och jag har fått massa nödvändiga och roliga saker, några av sakerna är iaf, presentkort på kuckelikana för där ska jag köpa en papilina matta, eller hur det stavas och på cubus...lite mera pengar, saker till scrapbooking och så fick jag och micke en resa till spanien av mickes pappa, antingen med eller utan tuva, vete katten om jag klarar av att åka utan henne men vi får väl se, hon är ju ungefär 1 år då....så vi får se....

uppdaterar lite mera sedan när jag kommit på nå mera jag fått=)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Nå, bild på Tuva i luletröjan.

2007-12-27 @ 17:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0