första inlägget....=)

Jahapp, hur gör man? Vad skriver man? ska man förklara vem man är? hmm....nej, skapar denna för att mina kompisar som inte bor här och som jag inte hörs med varje dag ska kunna följa min graviditet=) Men tänkte såklart inte bara tjata om det, tror jag...eller hoppas jag iaf...det återstår att se=)

Vad har hänt hittills då?
Jag har varit gravid i 32 veckor=) eller 31+6 som det oxå så fint heter=)
Dessa veckor har varit väldigt långa och väldigt trevliga=) Har väl inte hänt något speciellt egentligen, allt ser bra ut med den lille som här kallas knodden...eller knodd=) Dom flesta tror att det kommer bli en tjej, jag var oxå tvärsäker på det tills för några veckor sedan, då jag inte riktigt vet vad jag ska tro längre, vill bara att den kommer ut snart=)

hmm...skriver väl snart igen..när jag kommer på något=) för man kan väl uppdatera flera gånger per dag? det återstår jag se=)

Kommentarer
Postat av: carro

weee va kul :)

2007-07-25 @ 14:34:32
URL: http://www.laveya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0