massa snö och tuvis är förskyld

Hon har åkt på sin andra förkylning, stackarn är helt knäckt, om hon inte gråter så sover hon...plus att hon har magknip...inge vidare tid för min lilla prinsessa just nu..vill ju att hon ska vara vaken och träna sina färdigheter med mig...plus att micke har åkt iväg på kurs så jag är helt själv här hemma...suck..inge roligt när hon är som hon är oxå...han åkte igår och kommer hem imorn men känns som en evighet...

när man kollar ut nu är det snöööö=) så härligt!=)
mys mys....
ikväll ska jag pyssla till min älskling..alltså den äldre av dom..eftersom det kommer upp en dag snart som vi ska fira...för första gången=) ska bli najjs...han kommer nog känna sig gammal men ändå=)

nu ska jag kolla till min älskling...den mindre=)
puss å hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0