nattat Tuvis precis...

Japp det har jag gjort...hon har varit ganska trött idag...fick henne iaf att vara vaken 2½ timme här på kvällen så hon kunde somna sedan...och nu har hon gjort det...lilla söööta tröttis=)

Jag och micke funderar på dop nu oxå, jag har stoora planer, så roligt att planera=) men vi har kommit på att det blir så mycke folk...massa folk...men det är väl så det är...
vet hur inbjudningskorten ska se ut, ungefär vilka som ska komma, vilka låtar och psalmer som ska vara med och vilka dikter som ska vara med...få se om micke tycker om ideerna bara=)

Imorgon ska vi på babymassage på BVC, ska bli mysigt och intressant=) alla förutom 1 ska vara med från föräldrargruppen...roligt roligt=)

ska på stan med syster imorgon med...micke ska ta tuvis ett tag=) sköönt skönt...men det är inge roligt att ha tuvis med när man ska prova kläder och sånt..blir lite jobbigt...

Men nu ska jag plocka lite innan älsklingen är hemma...
hade så bra heeej!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Spännande att planera dop =) Hoppas ni hittar ERT hus snart=)

2007-11-14 @ 12:21:23
URL: http://adelaide.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0