ny hobby=)

japp det har jag skaffat mig, en väldigt trevlig och helt beroendeframkallade sak, kan inte tänka på något annat nu än att ta kort hela tiden så jag har något att arbeta med=)
Satt nu och gjorde min andra vad man nu säger att det heter...bild layout eller nått liknande??=)
Nu har Tuvis somnat ganska tidigt två dagar i stäck...hoppas det håller i sig...igår somnade hon halv 10 och vaknade igen halv 5...det är väldigt bra och framförallt väldigt sköönt för oss=)

nu är micke ledig tre hela dagar...helt underbart=)

Tänkte lägga ut den andra bilden, layouten jag har gjort, och komihåg att det bara är min andra...så så bra har jag inte hunnit blivit, okej??!=)

min andra=)

Nu ska jag sussa!!
heejsvejs!=)

Kommentarer
Postat av: lisa

du är jätteduktig gumman:) du får gärna göra en om mej;) men bara om det e en snygg bild:P haha pusss

2007-11-16 @ 10:30:57
URL: http://jagarenstjarna.blogg.se
Postat av: Veronica

visst är det roligt!=) Jag har tänkt att börja göra julkorten snart=) Det skall bli jättekul=)

2007-11-16 @ 13:03:13
URL: http://adelaide.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0