ny vagn!

japp, det vill jag ha! Är lite trött på den tunga vagnen vi har, dee är jätte bra för långa promenader men inte för en snabbis in till stan! Har letat lite på internet och hittat ganska många fina vagnar som jag gärna kunde tänka mig att köpa! Känns väldigt roligt att kika på!=)

Idag har jag varit hos Malin och hälsat på, Rasmus är såå duktig, han ålar sig överallt , alla sladdar får se upp=)och han är såå söt ju=)

nu väntar jag på att Micke ska komma hem, kommer nog inte förrän om typ 1,5 timme men ändå!
Tuva ligger och sover/vilar men vill nog snart komma upp och då ska hon få lite massage och äta lite och sedan ska det väl sjungas lite och gosa innan läggdags för natten!

Nu gnäller hon lite där inne, så hade så bra!!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0