släkten och snöö!=)

Nu är min syster från lule och två av hennes barn här på besök, såå roligt att träffa dom, plus att Fredrik(min bror) och hans son har kommit på besök oxå...=) så nu väntar vi på att maten ska bli klar för att ätas...mumma

Senare ska jag och micke iväg till en kompis och umgås lite...tuva ska vara hemma här med alla andra...förhoppningsvis går det bra...hoppas det inte blir några problem med henne...ska försöka koppla av lite där borta...men det kommer nog bli svårt...

Och igår kom den efterlängtade snööön=) och nu är den här för att stanna (hoppas jag)
Gick upp jätte tidigt idag för jag var så glad att det hade snöat, jag får ny energi av det, blir så lycklig och glad!
Höstmörkret får mig att tänka på mina nära och kära och påminner om vilken tur jag har som har en sådan fin familj=) Plus att det var första gången Tuva fick uppleva snö i ansiktet=) Allt som händer är som nytt nu...
Mysigaste tiden på året, eller näst mysigast, för julen kan ingen slå!=) mmm njuter


Nu ska jag gå och hjälpa mamma med maten medans Tuvis är nöjd hos alla andra =)


Kommentarer
Postat av: Carro

ni är verlkigen värda lite ensamtid du och micke :) !
När snön faller tänker jag på dig.. hehe :).
Det låter så underbart allting!! kramar **

2007-11-04 @ 16:21:56
URL: http://www.laveya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0