Utmaning;)

Jag utmanar : Ida och Carro ( plus alla andra som oxå läser min blogg, vet ju ej vilka mer som gör det) =)

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
ja självklart=)
Vilka vitaminer tog du när du var liten?
Ad-droppar iaf=)
Vad åt du senast?
minipizza=)
Har du fått någon komplimang i dag?
Ja, jag och micke pratade om hur underbart vi har det tillsammans;)
Har du varit med i en rättegång?
nopp
Är du polare med grannarna?
japp, jag och gammlingarna vettu=)
Vilket språk pratar din mamma?
Svenska
Vilka länder har du bott i?
Sverige
Senaste piercingen?
Läppen
När åkte du bil i mer än femton minuter senast?
öööh....vete katten...kanske i fredags när jag åkte till malin
Gay?
Nopp
Har du däckat eller spytt för att du har druckit?
ja, spytt har jag gjort iaf... :P
Har du något husdjur?
jo en misse vid namn max
Har du täckt någons hus med toapapper?
haha, nej
Har du varit på stranden?
jorå=)
Minns du din/dina musiklärares namn?
hmm...njaee...tyckte inte så mycket om musiken...
Hur bra är din syn?
skitbra skulle jag säga=)
Har du varit på ett party?
hmm...dum fråga...
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
med sånna pyttesmå kanske...men annars nej jag har för mycket att leva för :P
Har du varit utomlands?
Ja några gånger
Vilket är det bästa bröllop du varit på?
min systers=)
Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
haha....ja det skulle dom nog, men det har ju inte hänt=)
Var är dina syskon just nu?
Ida är i sthlm(solna), Milla är i Luleå och fredrik är i Västerås/Sala
Vad var den senaste drömmen som du minns?
hmm...med mitt dåliga minne så kommer jag tyvärr inte ihåg...
Vem ringde dig senast?
Pappa
Vilken tid gick du upp i morse?
hmm...8 någon gång....
Vad ska du göra i helgen?
jag och micke ska gå på stan ensamna och myyysa=) plus att vi ska mysa ännu mera på första advent=)
Vad står det i det fjärde sms:et i din inkorg?
ska kolla....Mitt hjärta visst är han duktig, sedan är det en film på ejjan som går sina första steg=)
När var du riktigt sjuk senast?
hmm...??=)
När såg du en kändis senast? Vem var det?
kändis..hmm...borde vart på fotomässan i sthlm där en jag såg en fotograf som har fotat topmodel brudarna på tv=)
Vad finns i din bakficka?
ingenting
Har du färgade linser?
nopp...
Vad gjorde du klockan två i natt?
hmm...sov hoppas jag..
Vad är det första du gör på morgonen?
ammar Tuva :D
Vad ska du göra efter det här?
kolla på lite scrapsaker och få lite insperation=)

hoppas det va mig du menade när du utmanade, lisa fisa=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0