fikdag=)

Vart på stan idag och fikat för första gången sen tuva kom till världen=) Träffade Ida och fikade på det nya fiket i stan...va roligt ända till Tuvaliten vaknade och inte va speciellt glad...jag är inte riktigt bekväm att amma ofentligt ännu så det får vänta ett tag till...så vi åkte hem lite illakvickt...=) men vi hann iaf äta och fika så det va ingen fara på taket=)

Nu sitter vi här och har precis ätit eftersom micke jobbade sent idag...och nu sitter tuvis och micke och busar i andra soffan=) man får väldigt respons på saker man gör nu...=)

Morgondagen är helt full med saker vi ska hinna med när micke är ledig...vi ska klippa alla häckar, försöka klippa gräset, åka och handla present åka till BVC för att se hur mycket hon har gått upp...tror det är en del, blir bara större och större=) sedan ska vi på kalas till malin, ska bli roligt att träffa henne och rasmus, han har blivit såå stor nu..=)

Nu ska jag gå och avlasta älsklingen ett tag=)

hade så bra heeej!

Kommentarer
Postat av: lisa

saknar dej... kan inte komma nästa helg (dvs 12 okt) för jag hade tydligen blivit satt på jobb då på hotellet. men tänkte att jag kunde komma den 15 och stanna under veckan?:)

2007-10-02 @ 10:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0