besök hos pappa idag...

Micke fick lov att åka in och jobba i några timmar, då passade jag på att åka och hälsa på pappa, vi fikade och kollade på film=) Och nu sitter jag hemma och väntar på Micke igen...han skulle åka ut och kolla på lite bilar i en timme=) han skulle egentligen vara borta hela kvällen men jag kände att jag behövde honom hemma ikväll..vi ska bada lillan(vågar inte göra det själv ännu) plus att jag vill duscha(vilket jag inte heller vågar när jag är själv med lillan) så han stannar hemma *älskar*
När han kommer tillbaka ska vi åka och hyra en film och ha myspys ikväll=) blir väl en till kväll/natt utan mycke sömn men känns väldigt sköönt att micke är ledig nu så vi kan dela lite på det, han min älskling va upp till ungefär halv 4 inatt..eller dom två sista timmarna sov han med tuva på magen, men jag fick iaf sova mycke=), han är den bästa säger jag bara, vid halv 4 tog jag över men hon va så snäll så hon åt lite och sedan somnade...kommer inte ihåg om hon sov hos mig eller i vagnen(älsklingsplatsen)  hon vägrar sova i vaggan ännu....vagn eller brevid oss är det bästa....ska försöka med vaggan när man är liiiite piggare och orkar med...

just nu ligger hon brevid mig i soffan och sussar så sött...hon borde vakna snart och vara hungrig...men ganska skönt att det går längre och längre tid mellan ammningstillfällerna...=)

Hon har blivit mycket starkare i nacken oxå, på dom senaste dagarna bara...helt otroligt att skåda..=) plus att hon är mera vaken när hon är vaken=) kollar mycket mera nu...=)

Vi har pysslat idag oxå, gjort en tavla med en bild på Tuva och armbanden från BB och kortet som vi hade på "krubban" på BB oxå...som det står att det vart en flicka och hur mycket hon vägde och sånt=) sedan skrev Micke TUVA jätte fint högst uppe...väldigt nöjd med resultatet....=)

Hon har fått ett heeelt eget person nr oxå...=) skönt att det inte va svårt..hehe=) vi har fått hem papper på namnanmälan och sånt oxå....så snart har hon ett riktigt helt eget namn oxå..hehe=)

Nu ska jag kolla lite på tv och sedan vet jag inte...men ändå=)

hejdååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0