Dop

Idag har jag först varit på staden med mamma, eller inte på staden men på bondens marknad...har köpt potatis och morötter plus blommor=) roligt roligt...
Sedan åkte jag hem för att förbereda mig för att åka på dop, tyvärr utan micke som fick lov att jobba...
Dopet var jätte fint och Rasmus va hur duktig som helst, inte ett ljud under hela akten...=)
Sedan vart det fika och present öppning...känner mig väldigt nöjd med presenterna....en ram fick dom som dom kan sätta in kort från 1 månad, 3 månader, 6 månader, 9 månader och 1 år...sedan fick Rasmus själv en badbok  som den så fint hette, i plast som gick perfekt att tugga/suga på=) det va tur eftersom förvirrande mamman hade glömt sin väska med alla leksaker i=)
Va roligt att träffa Malin igen, det va länge sedan...måste göras oftare...men det blir så jobbigt nu när man inte är så rörlig och pigg....men den tiden kommer...eller kanske inte att jag blir pigg men att jag blir mera rörlig iaf=)

Har haft sådan mensvärk dom senaste dagarna så jag kan nästan tro att det är något på g...men vi får ju se..hehe=) man kan ju alltid hoppas...
Ska skriva en lista på folk micke måste ringa när det är på g...alla vill tydligen att man ska ringa varjesig det är natt eller dag...så då får dom skylla sig själva:P vi ringer..hehe=)

Nu ska jag försöka få micke och förstå att jag är hungrig=) hehe...

hade så bra heeej!

- 19 dagar kvar..eller typ 18, vet inte riktigt, det beror lite på hur man tänker -


Kommentarer
Postat av: carro

en sån ram fick Liv också :) och ett halsband med en nalle som hade ett rött hjärta! jättesött!
ja ring ring :)

2007-09-01 @ 21:24:51
URL: http://www.laveya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0