en heeelt underbar dag idag:D

Japp....inatt trodde både jag och micke att det skulle bli en katastrofnatt eftersom hon va såå ledsen hela dagen igår och heeela kvällen...ville verkligen inte sova...hon va vaken från 17.00 till 01.30... alltså 8 timmar typ....hon har aldrig varit varken så länge förut...sedan när hon somnade vid halv 2 efter ett väldans liiv i massa timmar sov hon ända till kl 5 halv 6...kändes som hon hade sovit en evighet när jag vaknade....fast det mest intressanta är att hon inte hade ätit sedan klockan var 22.30...alltså hade hon inte ätit på 6 timmar...*shiit*

Idag gick vi upp med älsklingen som skulle till jobbet..jag och Tuva skulle ta ett tripp till stan...tänkte åka dit till 10 så det inte skulle vara så mycket folk....mäkte att många andra mammor tänker precis lika....massa folk med barnvagnar som packade ur sina bilar för en dag på stan...=)
Tuva va såå duktig...hon va tyst och lugn heela tiden på stan...och nu ligger hon och ler och pratar brevid mig...eller ler och ler....jo det gör hon fast ganska omedvetet skulle jag tro...

Vet inte vad vi ska göra idag..känns som klockan skulle vara typ 3 eller något...men icke...finns ju massa tid att göra saker..men orkar inte...hehe:P
Man blir trött av att vara vaken och spänd hela tiden...för det är man ju...kan ju inte slappna av riktigt riktigt någon gång när man är själv med tösa....

På stan köpte vi jätte fina kläder till tösa..eller jag köpte..hon har ingen talan ännu..hehe=) hon får sätta på sig det jag tycker är fint., så det så..=)

Ikväll ska jag hem till mamma och pappa och kolla på HOCKEY!!!!!*weeeeee*
Dom ska köpa hem matchen..vart förvånad över att dom sände den....men dock sååå glad=)
ska ringa och kolla om jag får äta där oxå...lika bra och höra eftersom micke jobbar...hehe

hade så bra heeejdå!=)

Kommentarer
Postat av: Pocckke

Lilla Tegel.
Dom sänder alla matcher! Tänk du kan se alla Lule's matcher!!

2007-09-26 @ 14:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0