kollar på en underbar liten varelse=)

Sitter just nu och beundrar min fina flicka:D hon är såå underbart fin så man blir tårögd...

Älsklingen är på jobbet och jag sitter hemma och längtar efter honom=) Är så skönt när heela familjen är hemma...blir en mysig hemmakväll ikväll med good mat hade jag tänkt..=)

min sötis ligger här brevid och sussar så sött, antar att hon vaknar snart och vill ha mat=) men hon får sova sålänge hon vill:D

Snart kommer Tuvas faster på besök oxå, och så blir det friidrotts tittande=)

Tuva håller just nu på med massa övningar och träning med både ben och armar som viftas överallt=) det är bra så hon blir stark och stoor=)

hon är så otrolig, blir större och större för varje dag, så underbart att se=)

puss på mina två älsklingar=)

Kommentarer
Postat av: lisa

guud va jag älskar dej... dina blogginlägg är livets höjdpunkt:) eller iaf dagens:)

2007-09-16 @ 22:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0