en tidig dag.

Sitter och väntar på att BVC kanske ska ringa upp mig så jag kan prata med dom om Tuvas utslag som kommer och går, först trodde jag dom enbart kom efter hon ätit men nu på morgonen såg jag dom igen...och dom försvinner ju lika snabbt som dom kommer...konstigt...vågar nog inte bada idag...vill ju inte att kloret ska göra det värre...om det gör det? ingen aning.

Micke är på väg till borlänge för att hämta en TV. Han tycker vi behöver en större, eller det tycker han inte eftersom våran är så stor redan (42a) men iaf han ska hämta en 50a, 50an har gått ner så mycket i pris så vi bytte upp oss lite. Sedan ska vi åka till kupolen och leta partytopp åt mig, som jag ska ha på lördag när jag ska ut...=)

Tuva sover och jag försöker hitta på något att göra på datorn...finns ingenting roligt att kolla på.

föresten tidigt är det ju inte...hmm...kl är ju redan 9....aja...=)

hade det bra heeej!


Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

halkade precis in här första gången - kul med en till mammablogg! :)

2008-04-15 @ 09:41:22
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0