först bra sedan skit.

Japp först höll jag på att skratta ihjäl mig när jag kollade på Berg flyttar in, hon är såå rolig..värsta grym och kikki vettu, najjs par dom där=)

Sedan till skitet, jag bytte kanal och fick se att finalen i hockeyn höll på att invänta  förläningen, även fast jag inte bryr mig ett strunt i hur det går eftersom Luleå inte är med, men ändå blir man så insatt och eftersom jag har något emot HV, hmm vet inte riktigt varför, kan det var för någon jag känner hejjade på dom för läänge sedan (iofs hejjar han på dom än idag oxå) och det vart väl lite onda samtal mellan oss på den tiden, och det sitter fortfarande i. morr så såklart hejjade jag in i det sista på Linköping men tyvärr gick det inte denna gång heller...lite synd om dom faktiskt.

aja, usch och fy...



Kommentarer
Postat av: lisa

duktig bloggtjej:P

2008-04-19 @ 16:16:03
Postat av: Pooooockkkkeee

Sm guld sm guld sm guld!!
Haha inte alla dagar man blir nämnd i din dagbok! Men är man världens bästa pocckke så är man ju värd det iaf:-)

Anna dum som inte hejar på Hv!!*
Luleå är inge bra!
Hv71 och Pocckke är bäst!

HAre bra anna!

2008-04-20 @ 20:50:19
URL: http://jocke.blagulamasar.se
Postat av: barajagjohanna

Jag håller med. Ville också att Linköping skulle vinna...

2008-04-22 @ 13:27:34
URL: http://barajagjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0