14 dagar kvar...paniiiiik

shiiiit bara 14 dagar kvar, paniiiiik....

någon som vet vart dom säljer sugerpaste förutom på internet? Konditori kanske?

hur mycket kaffe dricker 30 personer?
hur mycket dricka dricker 20 personer? till fika och på kvällen??

Ska på dop imorn så då kan jag kanske hitta lite där=)

är så förbaskat trött på vinter och snö nu..vill ha vååår..jag vet att det bara är feb nästan mars men ändå kan jag inte få in min önskan?? snälla??

Nästa vecka ska vi träffa präst ja...vilka psalmer ska vi ha med? vilka böner? har väl lite koll men inte så jag kan säga på rak arm..någon med någon idee??

haha nu när jag läser detta verkar jag inte ha någon koll på någonting alls när det gäller dopet...haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0