jaha

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva,
vaknade av att tuva höll på att öva sin röst, jätte roligt att hon pratar men inte när jag vill sova, micke gick upp snäll som han är och började busa med henne...jag som hade hoppats på att det skulle bli en lugnt morgon och att tösen till och med skulle kunna somna om efter matning...men icke..vi gick väl upp och började städa lite fint vid halv 9 ungefär.
Nu är städningen klar och jag har fick precis ett roligt samtal från C....helt fantastiskt=)

Nu har jag oxå bakat en rulltårta som vart bränd så nu luktar det bränt istället för sådär gott bak...

Tuva sover ute, blir nog dock inte så länge.

Jag ska åka till Ida i maj...hmm...ska bli kul=) gå på fjärlishuset=) och bara vara i solen som kommer infinna sig då!=)

Snart kommer D från föräldrargruppen på besök med sin tös. ska bli kul att prata av sig lite.
och micke slutar tidigt..eller kl 18 idag...sweeet värre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0