Året 2007

Året var 2007, månad för månad.


Januari:
Den 12 januari fick vi beskedet att vi väntade barn, året fick en start som är svår att slå!
I slutet av januari flyttade vi till det sööta radhuset!
och det jag minns bäst från denna månad är ett fruktansvärt illamående (men sånt är livet)

Februari:
Det jag minns bäst var att jag försökte jobba massor samtidigt som jag mådde pyton och att vi hade inskrivning hos BM och allt såg bra ut med den lille inne i magen!

Mars:
En massa jobb, konstant hela tiden, plus min älskades fördelsedag!

April:
Åkte med jobbet på kryssning, en kryssning från hell (njae så farligt kanske det inte var med inte långt ifrån)
Jäkligt god mat var det iaf!
Åkte till min älskade vän Lisa och hälsade på i Östersund, så mysigt och alldeless för sällan vi träffas (men det kommer bli ändring på det)
Gjorde UL den 23/4 som visade att BF vart den 19/9, allt såg bra ut med den lille där inne.

Maj:
Hände det igenting. haha. Jo jobbade vidare för att tjäna massa pengar=)

Juni:
Åkte till Sthlm för att se JUSTIN TIMBERLAKE med min kära syster ida! Fick det i julklapp av henne, det var helt otroligt bra kan jag tillägga! Åt föresten på världens godaste matställe då! (kommer inte ihåg va det hette?!) Dom hade en helt oslagbar vitlöksstek*mums*
Denna månad åkte vi till LULEÅ oxå, mamma, pappa, syster med björn  och hans syster och min micke, åka upp och hälsade på syster och farmor och massa fler, otroligt kul var det iaf!
Jag och micke firade 2 år.

Juli:
Gick jag hem med havandeskapspenning och bara väntade till lillen skulle behaga sig titta ut.
Pappa fyllde år

Augusti:
ick bara åt att vänta och vänta och vänta, tror inte jag tänkte på så mycket annat den månaden...
Åkte in en sväng på förlossningen men fick åka hem dagen efter.
Mamma och syster fyllde år

September:
Den månaden som vi väntat på heela året. Den lille i magen behagade sig titta ut tidigare än väntat(sköönt) den 6 september förändrades våra liv, då kom världens underbaraste och sötaste lilla människa till jorden. Det vart en TUVA!
Var på dop oxå, M och T döpte sin lilla pojk=)

Oktober:
En ganska krävande månad men mycke förändringar och väääldigt lite sömn, men nu i efterhand en alldeles underbar månad.

November:
Min månad, fyllde år, började med babymassage med Tuva.

December:
Julafton som var väldigt mysig och trevlig och min och micke firade 2,5 år och nyår och var väldigt trevlig och lugn.

Det har varit ett väldigt händelserikt 2007 och nästa år kommer nog bli liika spännande och händelserik.

Kommentarer
Postat av: Syster yster

Vadå inte hände något i maj???? Jag fyllde år.....
Oktober o November glömde du oxå dina kära syskonbarn fyllde år.
Ska nog stryka dig som gudmor.......;))

Kram

2008-01-11 @ 23:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0