Det var ett tag sedan.

Japp det var de! Nu har jag ändrat utseende på denna oxå, sweet och najjs med nå nytt=)
Hela dagen idag har jag kollat på skidor, Kalla är ju helt otrolig, värsta tjejen=) som mamma sa bragdguldet är redan klart för iår!
Såg på hockeyn igår oxå, heeelt otoligt va spännande det var, dom va värda att vinna, även fast dom inte gjorde det nu då..usch va arg jag va, jag och micke satt här och skrek:P Tuva somnade i soffan, så roligt tyckte hon hockeyn var. Fast hon satt en stund med mig och sjöng lite hejjar låtar=)

Tuva har växt på sig ordentligt och är en stor tjej nu, så häftigt att se utvecklingen på henne..

Tuva är 4 månader idag, grattis tuvis=)

Måste börja med dopinbjudningskorten(låångt ord) nu, har ändrat mig tror jag, från att vela haft rosa/lila kort till rosa/bruna(älskar rosabruna saker), ni får väl se när jag har gjort klart dom och kanske ni får ett i brevlådan oxå=)

Ska nu gå och sova så jag beroende på hur tuva är inatt åka och träna imorn innan micke åker till jobbet...skulle vara såå skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0