första gången på.

ungefär ett år jag sätter mina fötter i jobbkläderna och ska jobba. Det känns faktiskt skönt, samtidigt som jag inte vill vara ifrån Tuva, men hon finns ju alltid där för mig så det ska nog gå bra...dom säger på jobbet att jag får ta med mig Tuva dit så kan dom vara barnvakt och då kan jag jobba själv=) njaee kanske inte.

Just nu försöker jag lägga gullungen min, det är lättare sagt än gjort. Vet verkligen inte hur man ska göra. Hon sätter sig upp konstant även fast hon är trött som en tok. det kan ta timmar innan hon somnar om man inte har gett upp och somnat med henne tidigare(fast det händer inte så ofta) som tur är...

kommer strax tillbaka...(två minuter senare)  tillbaka=)

funderar på om man ska låta henne sitta där i sängen tills hon börjar gnälla...men det kan ju ta en evighet, hon sitter ju bara där och leker med täcke och napp och vad som nu mera finns där. Allt är roligare än att soova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0