sådärja.

Nu har helgen kommit och försvunnit. Det har vart en väldigt roligt helg, såklart för att jag fick träffa mina systrar och alla småisar till barn förutom Lina för hon är inte så liten längre...=) Vi åkte till lager157 två gånger...såklart för camilla ville det, allt för henne vettu=) sedan har barnen badat i vattenspridare och vi har blåst såpbubblor plus att vi har ätit otroligt mycket och goood mat...mumms=)

Sedan har jag börjat jobba nu oxå, mån, tis och ledig idag och sen tors, fre ska jag jobba igen..känns så otroligt sköönt...varför har jag inte hoppat in tidigare...aja...bättre sent än aldrig. Kul äre iaf! få vara lite vuxen och kunna koppla bort hemmet för en stund.

Jag har färgat håret oxå, bild kanske kommer sen..fast det brukar aldrig göra det har jag kommit på..men men...är kanske nöjd..vi får se lite senare..=)

Idag ska vi och hälsa på Carro med bebisar=) ska bli otroligt kul att se dom igen...plus att snacka massa med carro oxå såklart...en riktigt tjejdag=)

Och i helgen ska jag på bröllop, ska bli kul, ska lämna bort tuvis och vi båda två ska njuta av alkoholen=) ska bli najjs=) fast något kommer väl gå fel bara för jag har sett fram emot den dagen väldigt länge nu....njaee det är ju bröllop, ingenting går ju fel då!

Nu ska jag byta om och göra mig iordning innan tuvis vaknar igen..=)

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0