student.

Är det i staden idag, vet inte ens om jag vill ut...massa folk överallt har jag iaf fått för mig...skulle vara lite kul att gå in på stan men massa folk och en tuvis..njaae...är inte säker...
Sitter här hemma istället och har precis foodat Tuvis, lax vart det idag, det är mumma...fast roligare är det och snacka med mat i munnen, hon hade massa att säga just då!
Har iaf satt på henne finkläder idag som är en finfin tröja med volanger?? runt halsen, en jätte snygg turkos kjol och strumpbyxor...riktigt student fin..inte för vi känner någon som tar studenten idag...ganska skönt på ett sätt...

Nu kom det en fin lukt förbi i rummet...!?=/ bäst jag går och tar hand om det...=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0