kommer bli jobbigt.

På torsdag ska vi ta bort Max=( Han har blivit värre och värre med sitt behov av att synas så han gör det mesta för att få uppmärksamhet så som att klösa på tapeter, ge Tuva nån tass här och där, bråka med oss osv...det känns jätte jobbigt men ser ingen annan utväg. Visst skulle vi kunna vänta och vänta på att någon skulle vilja ta hand om honom men jag skulle känna att jag inte kan släppa honom då, skulle tänka konstant på hur han har det, om han har fått mat, om dom är snälla mot honom, om dom släpper ut honom(som han aldrig har varit förut) , jag skulle känna att jag hade ett ansvar fast jag egentligen inte har det...usch Micke har lovat att fixa allt...jag skulle aldrig orka åka med honom till sjukhuset...skulle vända och inte åka dit...usch fy blää...han är ju min lilla bebis..=(

Nu kommer Carro och vi ska åka till lager 157....men jag uppdaterar senare

hejdå från en lessen anna....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0