less.

Vi börjar med att berätta gårdagens händelser, spenderade hela 9 timmar med min kära carro, tider bara rusade iväg och helt plötsligt var klockan 21. Vi var iväg till lager157 och jag köpte en jacka till våren/hösten, jätte snygg är den, ska lägga in ett kort när jag fixat till min kamera..den är lite kaiko just nu.

Idag har min hals gett upp, trodde jag skulle klara mig från förkylning även fast Tuva är sjuk men icke, dumt av mig att tro något sånt. Jag har haft en liten depp dag med Tuva och Max. Mår dåligare och dåligare ju mer jag tänker på det. usch...men jag vet inte vad vi ska göra, känns så hopplöst. Micke kommer hem snart och får förklara återigen varför vi måste göra det. Men Max har ju varit världens snällaste katt dom senaste två dagarna, som om han visste vad som väntade honom och han vill att vi ska ändra oss...känner mig som världens dummaste och grymmaste människa just nu...och verkar som alla andra tycker vi gör fel, eller kanske inte fel men det känns som alla tycker vi är grymma för att vi ska göra detta. Jag vet att han kan vara vääärldens sötaste och gosigare katt men inte mot Tuva och jag orkar inte att passa vart han är varje gång Tuva är på golvet, och hon blir ju inte mindre rörlig och "hårdhänt" mot honom och det är ju faktiskt Tuva som är viktigtast.  Men han är ju min bebis...

fan.

Aja usch och fy, har suttit och letat saker till hemmet nu på internet. Finns massa jag vill införskaffa och jag måste hitta en färg som jag kan ha som "tema" här i hemmet, den röda tråden lixom. men har svårt att bestämma mig vilken färg det skulle vara, grönt är jag inne på nu. hittat massa fint i just grönt.

Aja nu ska jag deppa ännu mera och kolla på det nya pogrammet Barnmorskorna på Svt1...
hade gott.
 
*ni kan ju gärna tänka på mig och Max vid halv 12 imorgon=(*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0