pigg..

Nu är jag på g igen, har lite snuva och halsont men vafanken orkar inte med att bry mig om det nu, finns så mycket annat som måste göras=)

Måste hitta en liten kofta att ha på mig över klänningen på dopet. vill ha den i rosa...=) måste bara hitta en först.
Prästen var här tidigare idag så nu har jag koll på dopet, eller så mycket koll man kan ha iaf...

Micke är iväg och kollar på några bilar, kul kul...=) Tuva ligger och sover ute på altanen, skönt skönt...

Nu börjar det bli härligt väder ute igen, vill vill viiiiiill ha sommar eller iaf vår...är det så svårt att få fram elle??

Nu ska jag lägga mig och glo igenom den nya HM-katalogen som precis kommit hem till mig...

Fick mitt paket från kakburken idag*wee* Så nu har jag det hemma...hoppas det blir bra!!

hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0