mys och fina inköp.

Japp vad har vi gjort då? Micke har ju varit ledig så vi har haft fullt upp.
På lördagen så var vi till staden och kollade lite presenter och sånt tll dom kommande bröllop och studenter som kommer, hittade ingenting som hörde dit men ändå, hittade en kavaj till micke, en toksnygg en=) och sedan hittade vi två jättefina tröjor till mig=) fick jag i förtidigt morsdagpresent från Tuva(micke) =)





Visst är dom fina??=) Mycket nöjd, nu har jag iaf något att ta på mig på student och bröllop=)

Nu ska jag vara go mot min kära=) imorgon kommer hela föräldrargruppen hit, ska bli mycket trevligt=)

Kommentarer
Postat av: Syster Camilla

Va fin du blev!

Kram

2008-05-19 @ 08:08:05
Postat av: ida

vilka fina! vill också köpa kläder..!! snart kommer vi!

2008-05-19 @ 12:38:17
URL: http://idelidos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0