studentpresent?

Vad köper man till studentpresent,jag känner henne inte speciellt bra(mickes kusin) så man vet inte riktigt vad hon tycker om...klart man kan ta reda på det men kul att veta vad man kommer få sen då? neej vill hitta på något roligt själv.

Funderade först på typ champangeglas som man typ ristat in namn eller något sånt? Men har bara sett sånt och vet inte vad det kostar eller vart man kan få tag på det.
Annars funderar jag på typ halsband eller armband, vet ju iaf vilket märke hon tycker om...

Någon som har något annat förslag??=)

Sedan ska vi ju på bröllop oxå, någon som har förslag dit oxå kanske? någon som läser som kanske är gift och kan säga vad den bästa presenten var??=)'

Nu ska vi ansöka om dagisplats oxå=)


Kommentarer
Postat av: Linn

Hm. Det är svårt med studentpresenter. Min bror tar också studenten i år. Sedan fyller han 20 efter bara några veckor... Hjälp! VAD ger man i present?
Så länge det ligger en tanke bakom och kommer någorlunda från hjärtat så tycker jag att det klassas till en bra present.
Tjejer brukar uppskatta smycken. Har du varit ute och tittat i affärerna? De brukar sälja massvis med fina "somriga" smycken i anknytning till studenten.

2008-05-15 @ 15:03:13
URL: http://linnnn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0