nej nu ska vi inte vara sånna.

Jag skrev det jag tyckte var viktigt med Idas fest, att den var aprolig...mer behövs inte nämnas:P

Gick hem från jobbet imorse, orkade inte stå, mådde så illa och har spränghuvudvärk=( tabletten fungerade inte så jag gav upp åkte hem och sov ett tag, nu börjar jag fundera på om jag ätit något dåligt...känns lite så, tänkte prova och åka till jobbet imorgon jag vill inte missa något där, vill inte...
Plus att planerna för i helgen var ju att åka till rättvik och rejjsa med land rover och gå på marknad, utan tuvis(vilket är väldigt tråkigt, längtar efter att gå på marknad med henne) men det kommer nog fler tillfällen...tror hon inte skulle ha så mycket utbyte av att sitta i en bil hela dagen heller...blir bäst så!

Jag vill tatuera mig nu, nu är det ju höst och jag sa att jag skulle vänta tills dess, och nu är det ju här....
vet dock inte rikitgt hur det ska gå till att bestämma mig vad jag vill ha...funderar på att göra ett hjärta(rött) och skriva tuva neråt under det( i svart)...men vet inte ännu..kanske vid nacken/ryggraden??! men vilken stil? eller ska jag ta den andra tatueringen som jag vet hur jag vill ha först..funderar på om jag ska ta med mig lisa och kolla lite.....hon kommer ju(förhoppningsvis) hit nästa helg...längtar=)

Nu ska jag soooooova, eller kolla idol och sedan soooova!=)

 

Kommentarer
Postat av: Veronica

hmmm? kanske ett syskon till Tuvis på G?

2008-10-31 @ 11:19:51
URL: http://adelaide2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0