som sagt..

uppdateringarna på denna sida är inte vad den borde vara men jag har inte så mycket intressant att skriva om.
Fast nu har det hänt grejjer=)

Jag och Micke är ju väldigt sugna på att köpa hus...vi har kollar lite smått eller ganska mycket på hemnet senaste tiden och väntar bara på vårt drömhus...vi har varit väldigt duktiga och gått till banken och fått ett muntlig lånelöfte som ser helt okej ut...vi har ju alltid kollar på hus i den prisklassen så det känns bra...överhuvudtaget känns det bra att kunna FÅ låna...det är inte alla som får de=)

Jag har oxå tatuerat mig...ska lägga in en bild snart när jag tagit en bra en...=) den sitter på ryggen/nacken och det står skrivet : Every little dream I dream about you. jag älskar den!

I onsdags åkte jag till min kära carin och besökte henne i uppsala...en väldigt trevlig visit som jag gärna gör om snaaart!

Nu har jag precis kommit hem och njuter av tystnaden, Tuvis är hos farmor och jag ska hämta henne imorgon på dagen..längtar=) skönt att vara borta ett tag men ännu skönare är det att komma hem och få umgås med dom jag älskar mest! Micke är på jobbet så jag har hela boendet för mig själv...mmmm...

nej nu ska jag försöka ta tag i lite bakning och sedan försöka ta en bra bild på min tatuering så ni(om någon nånsin är här och kollar nu mera) får se!

hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Johanna Bebgts

ja e in i bland ;)

2009-08-29 @ 00:58:17
URL: http://jojohanna85.blogg.se/
Postat av: Hanna

Kolla in min nya blogg om studietips! http://thecrazyhead.blogg.se/studietips

2009-10-03 @ 13:14:43
URL: http://thecrazyhead.blogg.se/studietips

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0