öroninflammation, jobb och vardagen...

Förstår ibland inte när man ska få tid att slappna av, ta det lugnt och tänka på ingenting....alltid är det något, var iofs hemma från jobbet idag, eller åkte hem från jobbet, blev hemkallad av läkaren( pga öroninflammationen) men när man är hemma själv har man annat att tänka på och göra...aja slappa får  man väl göra när man blir gammal....

Har massa att berätta, har hittat VÄRLDENS bästa present till min älskling när han fyller år, synd bara att det är långt kvar tills dess...vill ge den nu..=) men ska hålla mig...är inte så bra att hålla mig när det gäller överraskningar....kunde ju inte behålla graviditeten hemlig speciellt länge...tror jag berättade för familjen(mamma,pappa,systrar) i vecka 6-7? men denna gång ska jag hålla mig....

Föresten en helskum grej hände precis...jag fick göra en paus i bloggskrivandet i ungefär 45 min för att underhålla min underbara...vi busade i sängen och efter ett tag gick hon och tog nappflaskan som stog brevid sängen och gick ut till köket pekade där vi har/gör vällingen, så jag frågade om hon ville ha välling, det ville hon, så jag gjorde välling och gav henne sedan myste vi en stund och sedan pekade hon på sitt rum och började vinka(som hon gör när hon ska säga god natt) och då gick jag in och la henne...men det udda är att kl bara är halv 7 och hon brukar inte lägga sig förrän om typ en timme...men nu ligger hon och har inte hört henne ännu...hon lär väl vakna någongång till innan natten men ända...det är så sött när hon vet precis vad hon vill ha och kan visa det.

Måste säga att jag älskar vårat dagis som vi har tuvis på, dom är helt underbara där=) och tuva verkar charma varenda personal på det där stället...=)


Nu ska jag göra något vettit...typ kolla på hus eller något, sånt är alltid kul=)



Kommentarer
Postat av: ida

2009-01-27 @ 21:55:55
URL: http://idelido
Postat av: Anonym

jag skulle ju skriva att man får slappa när man kommer å hälsar på stora syrran i stockholm. finns massa strosande att göra å massa SPAn att ta in på! :P



var det fresten du eller tuvis som hade öroninflammation?

å fört över pengar har jag också, nu e du rik!

kram å gonatt!

2009-01-27 @ 21:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0