IKEA+BM

Idag ska jag först till min BM och kolla om magen har växt något, ska försöka få lyssna på hjärtljuden oxå, eftersom vi inte fick lyssna förra gången skulle det kännas tryggt nu=)
Sedan ska vi till IKEA, eller vi och vi, mamma och jag....inge speicellt vi ska bara kolla på ben till en säng...hehe=) sedan ska jag köpa en långärmad tröja åt knodden som jag kan ha med till BB....vi har bara sådanna i storlek 56 och det kommer bli för stort....så ska köpa nå litet(såklart) i storlek 50....=)
Sedan ska jag hem och städa(om jag orkar) inför min bästaste bästis ankomst:D


- 36 dagar kvar enligt FL - (35 enligt våra egna)

Kommentarer
Postat av: carro

weho va kuul :)
ta de lugnt! kom ihåg att vila vännen!!
kram

2007-08-15 @ 11:27:00
URL: http://www.laveya.blogg.se
Postat av: lisa

du behöver inte städa för min skull älskling. puss

2007-08-15 @ 13:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0