nu är jag fäärdig=)

med städningen....sååå skönt att äntligen fått iordning, det går ganska snabbt när man väl sätter igång...började vid 15 och vart klar nu vid 17....så skönt=) ska åka och handla lite nu snart när jag vilat lite...sedan kommer lisa fisa=) och kanske får besök av frida oxå...det va ungefär kanske 3-4-5 år sedan man pratade med henne=) hehe...ska bli trevligt=)

har bakat tre tårter idag oxå..eller mamma och jag...ska lägga ihop dom imorn och åka med till älsklingens jobb...så han får bjuda på tårta sista dagen på jobbet...=) hoppas det blir lite kvar som han man ta hem=)

Blir en rolig dag imorgon...en heeeldag med lisa=) gå på stan och köpa en dress till bebisen...typ sportdress...hittat en sååå söt=) hoppas den finns kvar imorn=)

nu ska jag viiiila...
heeejdå!

Kommentarer
Postat av: carro

ååååh, anna! du hittar aldrig nåt att köpa när vi kollar runt :) ! nästa gång .. dååå du. då ska vi shoppa till bebis! ha så kul i helgen och nu när Lisa e hos dej :)

2007-08-16 @ 21:13:29
URL: http://www.laveya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0