nu var det kväller...

nu ligger jag brevid sötnos och skriver, han kollar på miami vice på våran stoora fina nya tv=)
Vi har precis ätit, grillat vart det idag=) *gotta*

Va på slussen och spelade minigolf med mamma idag, pappa följde oxå med som hejjarklack:D fast mamma vann så det va mindre kul...med ett enda slag..*irriterande* har nog allldrig vunnit på minigolf...=( fast vi kom fram till att vinnaren fick bjuda på glass efteråt så det fick väl funka iallafall:D
Sedan gick vi hem till mamma och pappa och satt ihop deras nya stolar...jätte fina vart dom=)

Sedan åkte jag hem...fick en liten deppstund hemma...vart så mycket som kom på en gång...allt vi måste göra innan bebisen anländer och jag får bara mindre och mindre ork., förstår inte när allt ska hinnas med..Micke stöttade mig och vände allt till något positivit=) han är för goo=) vi klarar det tillsammans...hehe=)

Nu snart eller rättare sagt kl 21.00 ska jag kolla på Project Runway, tycker det är roligt=)
så hade så bra...hejdå!

Kommentarer
Postat av: carro

ni kommer att klara er fint! stå ut sista tiden nu Anna, det kommer gå bra!! vi ses på fredag! jag vart ledig då så vi kan leka hela dan :)

2007-08-08 @ 21:27:12
URL: http://www.laveya.blogg.se
Postat av: lisa

gumman, allt kommer gå jättebra! :) tro mej! du kommer bli en jättebra mamma och du har en skitbra kille vid din sida. älskar dej!

2007-08-09 @ 08:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0