städat...

hallå!
Idag har jag gått upp vid ungefär kl 10...kors i taket...=) sedan gick jag ner till affärn, tänkte att jag måste börja gå lite varje dag igen...blir ju inte så speciellt långt men bättre än ingenting...=)

När jag sedan kom hem började jag städa sovrummet...göra iordning och dona...ska snart göra klart det och sedan börja med våran bokhylla...blir så irriterad på den, vet inte hur jag ska ha det i den...inget bli ju fint..hehe...

Nu satt jag mig precis och skulle vila lite och dricka en smoothie, mumma...=) Fast kom på att jag kanske ska göra lite mat oxå..eller egentligen istället men det får bli efteråt=) hehe...lite omvänt men ändå...
Kan det bli så att man blir mindre hungrig i slutet av graviditeten...känns inte alls som jag behöver äta lika mycket nu och inte heller samma panik när man väl blir hungrig..förut va det ju mat på en gång som gällde men nu kan man vänta lite och så när väl hungern kommer...? hmm...

Aja..skriver väl mera sedan när jag gjort klart alla mina sysslor:D

Snart kommer lisa...weeehoo...*saknar*
Nu kommer en blid på min älskade smoothie=)

mumms


- 37 dagar kvar - tror jag, känns som man får olika förslag från olika hemsidor...ska ta tag i det där lite senare...=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0