advent...

Imorgon ska jag göra advent här hemma(har sett att folk har satt upp adventsljusstakar nu)...ska bli såå otroligt kul!=) älskar verkligen denna  tid på året, snö massa snö, kallt, mörkt, mysigt, julafton, umgås, nyår, paket, ja listan kan göras lång=)
Ska börja på allas julklappar snart, vet vad alla ska få och har väl köpt nästan alla, känns verkligen bra att ha det gjort tidigt=)
Mamma ska ta hand om Tuva i typ två timmar i helgen så jag och micke kan åka ner på stan och handla julklapparna i lugn och ro, ska bli mysigt, vi kanske hinner med en mysfika också=)

Tuva är såå otrolig, hon är så underbar som ett litet barn kan vara, så stark och fin=)
Ska snart på koll med henne, va nästan en månad sedan nu, ska bli spännande och se hur mycket hon har växt, kan tänka mig att det är en hel del=) och samtidigt är det dax för den berömda sprutan oxå...usch det ser jag verkligen inte fram emot, har hört så mycket otäckt om den så...


Nu ska jag avlasta barnvakten(TV:n) en liten stund och faktiskt ta hand om min dotter=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0