när får man ??

Jag vill sätta upp adventsljusstakarna nu, tycker det är såå mysigt! men när får man? tänkte vänta tills jag såg två andra som satt upp, men det har jag ju inte gjort...ida har du gjort det???=) eller ser du några i ditt fönster som gjort de??( du har ju många fönster på andra sidan?=) )

vill pynta oxå...=) mmm
tuva satt i sin babysitter när vi åt frukost och sedan när jag plockade lite här hemma...hon va såå nöjd så...härligt att hon kan vara vaken och man kan pyssla med något annat oxå för en gångs skull, men nu har hon slocknat=)

Ska väl fortsätta städa lite då=)

Kommentarer
Postat av: Carro

hej vännen!
JAG HAR SETT ADVENTSSTAKAR!!!! Sätt fram dem du, jag lovar att dina grannar gör samma sak inom 2 dagar! kramar

2007-11-25 @ 20:47:19
URL: http://www.laveya.blogg.se
Postat av: monster

såg faktiskt två stakar i ett hus lite längre bort när jag var ute och vandrade igår..:)
så nu är det fritt fram!
vann fresten poliströjan! så nu har vi till pelle ;)

2007-11-26 @ 09:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0