pyssel idag med=)

Började göra julkort förra helgen och nu håller jag på igen..så otroligt kul att pyssla=) har massa roliga saker att pyssla med oxå så då blir det extra kul=)
Japp Lisa, lovar ska göra en till dig, med en fin bild:D

tuvis sover igen....ganska skönt när man bara kan lägga ner henne och stoppa i nappen och hon har snutten brevid så är hon nöjd...och när pluggen åker ut är det bara att sätta in den igen så är hon nöjd igen...plus att jag har märkt många gånger när man bara gått in och kollat om hon sover så ligger hon klarvaken och bara tittar...utan att ha sagt ett ljud=) söt hon är=)

Har gått min första runda på gymmet idag oxå, micke tog tuvis och jag fick träna..såå underbart skönt att träna igen=) Vi har kommit på att jag kan träna på morgonen när micke jobbar för dom öppnar 8 och micke åker typ 9....så jag kan träna i 45 min iallafall...sedan kan man ju duscha hemma...ska bli skönt nu...varannan dag hade jag tänkt=) kanske tar i lite väl nu ihär i början men iaf...känns bra att försöka iaf=)


Nu ska jag återgå till pysslandet=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0