singing bee.

Haha, fick ett väldigt roligt samtal från min kära kära syster nyss om att hon hade fått ett väldigt trevligt samtal från en trevlig kille som frågade om hon ville komma på en uttagning imorgon till den nya succé pogrammet singing bee som ska börja på tv3...haha..så coolt..hon är verkligen kung på att kunna låttexter dom sitter som smäck i hennes hjärna såfort hon hört en låt en gång...
Hon fick tydligen testsjunga lite i telefonen och så, men tyvärr kan hon inte komma på uttagningen imorgon men hon skulle skicka in en video på henne när hon sjöng några låtar och presenterade sig själv lite, senast ikväll..han tyckte hon lät väldigt trevlig iaf...låter ju lovade=) så fränt...=)

hon skulle göra sig väldigt bra i ett sådant pogram=)


aja..nu har jag fått prata av mig lite:P hade så bra så ska jag återgå till städningen=)

Kommentarer
Postat av: Veronica

Tack=) Tänkte det var en kul grej så folk kan hänga med i hennes utveckling! skönt att samla allt på ett ställe oxå=)

2007-11-29 @ 21:26:26
URL: http://adelaide.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0